Έγινα επιχειρηματίας,από το μηδέν

 

gkourou-tis-modas-pws-egina-epixeirimatias-xwris-xrimata-apo-to-miden

Η 43χρονη Kristina von Oertzen είναι επιχειρηματίας, ιδρυτής και διευθύνουσα σύμβουλος δύο ακμαζουσων επιχειρήσεων: της «Shopping Spy», μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας με νέα από τον χώρο της μόδας και την «Μiss Social Media», η οποία παρέχει συμβουλές πάνω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Η Κριστίνα, ξεκίνησε την καριέρα της στον τραπεζικό τομέα και στη συνέχεια αποφάσισε να εφαρμόσει την επιχειρηματική της τεχνογνωσία στην πρώτη της και μοναδική αγάπη. Τη μόδα.

Σήμερα, θεωρείται γκουρού στη βιομηχανία της μόδας, και πουλάει ακριβά τις ολοκληρωμένες γνώσεις της στον χώρο των λιανικών πωλήσεων και των καταναλωτικών τάσεων τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Ζει στο Λονδίνο, και μοιράζει τον χρόνο της ανάμεσα στη διαχείριση των επιχειρήσεών της και τις συμβουλευτικές της υπηρεσίες προς μεγάλα brand.

Μιλώντας στην Telegraph, η 43χρονη μοιράζεται ενδιαφέρουσες πτυχές της επιχειρηματικής της ζωής.

Τα κίνητρα για τη δημιουργία της επιχείρησης

Ήμουν αγχωμένη και δεν είχα καθόλου έμπνευση στη δουλειά μου. Χρειαζόμουν μια αλλαγή. Έτσι κάθισα κάτω με ανοιχτό μυαλό και άρχισα να σκέφτομαι εναλλακτικές λύσεις.

Οι ιδέες που ήρθαν στο μυαλό μου ήταν γύρω από τις αγορές. Ήταν ένα σταθερό μονοπάτι στη ζωή μου και ένιωθα εντελώς συνδεδεμένη με αυτό.

Η ιδέα του να κάνω κάτι που αγαπώ ήταν πολύ ελκυστική και έτσι γεννήθηκε το Shopping Spy. Μια ιστοσελίδα που δίνει συμβουλές για αγορές σε Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη και σύντομα στο Βερολίνο. Ενημερώνει τους χρήστες του για εκπτώσεις, τάσεις, νέα καταστήματα, και ότι άλλο πρέπει να γνωρίζουν.

Οι δυσκολίες

Τα χρήματα ήταν περιορισμένα στην αρχή, και αυτός ήταν ο λόγος που σε μεγάλο βαθμό χρησιμοποίησα τα social media για την προώθηση της επιχείρησής μου.

Η μεγαλύτερη πρόκλησή μου ήταν να επιβιώσω οικονομικά. Αποφάσισα με γενναιότητα (ή με αφέλεια) να χρηματοδοτήσω μόνη μου την επιχείρησή μου.

Επρεπε να κρατήσω τον έλεγχο, για να καταφέρω να αντιδρώ γρήγορα στους πελάτες και τις απαιτήσεις τους.
Ωστόσο, μια νεοσύστατη επιχείρηση είναι σαν μια μηχανή που ροκανίζει χρήματα και υπήρχαν φορές που έπρεπε να θυσιάσω πολλά για να την κρατήσω ζωντανή.

Πώς ξεπέρασε τις προκλήσεις

Ημουν πάντα αισιόδοξη, ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές, ήξερα ότι θα υπάρχει ένα φως στην άκρη του τούνελ. Προσπαθώ πάντα να βλέπω τι έχω πετύχει και όχι να αγχώνομαι για τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Είναι σημαντικό για κάποιον να κρατά θετική στάση – οι άνθρωποι θεωρούν πιο ελκυστικούς και προτιμούν να μιλούν με ανθρώπους που ακτινοβολούν αισιοδοξία.

Τι αγαπά στο να λειτουργεί τη δική της επιχείρηση

Μου αρέσει ότι δεν με ελέγχει κάποιος ανώτερος μου, μπορώ να λειτουργώ με τον δικό μου ρυθμό και να επιλέγω την κατεύθυνση.

Η επιχειρηματική της φιλοσοφία

Να είσαι πάντα καλός με τους ανθρώπους, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα τους συναντήσεις ξανά.

Συμβουλές προς εκκολαπτόμενους επιχειρηματίες

Σκεφτείτε καλά τι σχεδιάζετε να δημιουργήσετε, συντάξτε ένα επιχειρηματικό πλάνο καθορίστε το κοινό – στοχο σας και αλλάξτε κατεύθυνση αν δείτε ότι δεν λειτουργεί.

Πώς τα κατάφερα

Όταν αντιμετωπίζω μια μεγάλη πρόκληση…

Καθαρίζω το γραφείο μου, γιατί με βοηθάει να σκέφτομαι.

Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι…

Η αλλαγή σε καθημερινή βάση

Το πιο θαρραλέο πράγμα που έχω κάνει ποτέ είναι…

Εγκατέλειψα μια επένδυση όπου δεν αισθανόμουν καλά, έστω κι αν δεν είχα καθόλου χρήματα αφού μόλις είχα ξοδέψει τις τελευταίες 100 λίρες μου.

Αν θα μπορούσα να πάω πίσω στο χρόνο, θα έλεγα στον 20χρονο εαυτό μου…

Οτι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατή και θα πρέπει να είσαι δυνατή για να πετύχεις.

Πιστεύω…

Ότι ο καθένας έχει την ευκαιρία του στην επιτυχία.

Το μεγαλύτερο μάθημα που έχω διδαχτεί ποτέ είναι…

Οτι δεν είναι κακό να ζητάς βοήθεια.

Το αγαπημένο μου επιχειρηματικό εργαλείο είναι…

Η Google.

Το αγαπημένο μου ρητό είναι…

Σταμάτα να το ονειρεύεσαι, άρχισε να το πραγματοποιείς.

 

ΠΗΓΗ:  thetoc.gr,  της Ελίνας Μαμμή

Leave a Reply

