Μικρές ενέργειες, μεγάλα αποτελέσματα.

 Mαθήματα ζωής: Τι μπορώ να μάθω σε ένα λεπτό που θα μου είναι χρήσιμο σε όλη μου τη ζωή; 
 
  Αναπνοή Box breathing
Είναι η τεχνική που εφαρμόσθηκε από τις επιχειρησιακές μονάδες του Ναυτικού των ΗΠΑ για να παραμένουν ήρεμοι και συγκεντρωμένοι οι οπλίτες κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες (όταν οι σφαίρες σφυρίζουν γύρω από τα κεφάλια τους) . Μπορεί να μη ζείτε κάτω από τέτοιες συνθήκες αλλά η “αναπνοή” αυτή, που χρειάζεται λίγα λεπτά της ώρας, θα σας χαλαρώσει και θα αυξήσει την προσοχή σας
Προετοιμασία
Πάρτε μια βαθιά αναπνοή από τη μύτη (προσπαθείστε ο αέρας να πάει στο στομάχι σας και όχι στα πνευμόνια σας). Στη συνέχεια κάντε μια βαθιά εκπνοή ώστε να φύγει όλος ο αέρας από το σώμα σας. Επαναλάβετε άλλες δύο φορές
το ίδιο, σε 2 βήματα.
1ο Βήμα
 Bαθιά εισπνοή από τη μύτη επί τέσσερα δευτερόλεπτα. Κρατήστε την αναπνοή σας για άλλα τέσσερα δευτερόλεπτα.
2ο Βήμα
 Βαθιά εκπνοή επί τέσσερα δευτερόλεπτα. Κρατηθείτε στη θέση αυτή για άλλα τέσσερα  δευτερόλεπτα
Επαναλάβετε άλλη μία φορά τα 2 βήματα.
 Γιατί να ειπνέουμε από τη μύτη;  Διότι η ρινική αναπνοή αυξάνει το μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) στο αίμα που προκαλεί διαστολή των αγγείων και πτώση της πίεσης του αίματος.
ΠΗΓΗ: Quora (Graem Austen )
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s